SENLE, SENSİZ DOĞUM GÜNÜ - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

17 Mart 2014 Pazartesi

SENLE, SENSİZ DOĞUM GÜNÜ

En çok düşünceni sevdim senin. İlk tanıdığım günden itibaren o zaman kadar kimsede görmediğim, hiç hissettirmeden, incitmeden, eksiltmeden, abartmadan herşeyi ama herşeyi düşünmeni sevdim. O kadar ayrıntılı ve olumlu düşüncenin bir yerde yazılı olduğunu sandığım bile oldu. Bir kitaptan mı öğreniyor bunları diye düşünmedim değil. Bir insan,bir anne, bir kayınvalide, bir arkadaş bu kadar mı düşünceli olur yada ayrıntılarla mutlu edebilirdi insanları Zaman zaman arkadaşlarımla konuşup anlatırdım seni, neleri , nasıl yaptığını...Hepsi ağzı açık dinlerdi, herkes yaka silker ya kayınvalidesinden ahhhh "kayınlarımın anası"(benden bu lafı ilk duyduğunda çok sevmiştin ) sen ne güzel bir insandın... Uzun zamandır yazmıyorum bloğuna, bloğumuza. Yalan değil çok açıp bakamıyorum da. Öylee yetmez saatler yaşıyorum ki şu aralar görsen hak verirdin bana. Zaten bir tek de sen hak verirdin. Anlardın... Sadece bugün değil sana olan özlemim hasrteim her gün büyüyen bir alev... Ama bugün önemli, bugün özel. Doğum günün senin, hatta ilk doğurduğun günün. Bizim içinde hep hatırlanacak ama hiçbir zaman eskisi kadar kutlanamıycak bir gün işte... Sabah uyandım ve ilk seni düşündüm. Sızlayan içim, akan göz yaşlarım, hep yarım sevinçlerim, Efem, Egem, Denizim, hepimiz sensin bugün. Ahhh olsan olsan da, konturum yoktur diye, arayamıyacağımı bilip sen arasan doğum günün de yine. Yine bilsen, yine en çok sen düşünsen, yine herşeye dokunup güzelleştirsen... Ahhhh Tontini güzeli yine içsek, gülsek, yine eskiden olduğu gibi düşünsek seninle... İyi ki vardın, hep varsın. Ela
SÇS

10 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Nurlar içinde yatsın.

Unknown dedi ki...

Nur içinde yatsın :(

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..İyi ki doğdun Tontinim..Nurlar içinde yat..Her an aklımızdasın,kalbimizdesin,ruhumuzdasın..

guguk kuşu dedi ki...

İyiki tanıdım seni

Çınar dedi ki...


Aynen öyle bir duygu yaratmıştı bende de, sarıp sarmalayan, koruyup gözeten ve hep sevilen seven... İzmir'e gittiğimde ziyaretine gitmiş ve etrafına saçtığı enerjiye hayran kalmıştım.

Nurlarda uyusun Sevgili Tontini

öykü dedi ki...

Ben de oyle cok ozledım kı onu..

tutsak dedi ki...

Yine ağlattın beni Ela'cığım çok özlüyorum tontinimi. Pazar günü ziyaretine gittik hem k.validemin hem onun.

gülsen VAROL dedi ki...

SEVGİLİ DOST.. ADRESİNE TESLİM YOLLADIĞIM KİTABIMIN ALINDIĞINI ÖĞRENEBİLSEYDİM, SANKİ "SEN" DE OKUMUŞSUN KADAR MUTLU OLACAKTIM.. AMA HİÇ SES ÇIKMADI "TUTSAK" TAN!!

Evren dedi ki...

özledim de geldim... anlatsam anlardın biliyorum tontinim, kızardın da bana, söylemiştim derdin de belki ama, anlardın biliyorum. bir kuşun kanadında, bir okyanusun suyunda, bir yüreğin atışında... ne çok şeyde varsın bir bilsen. iyi ki tanıdım seni...

Begonvilli Ev dedi ki...

Tontini'yi çok özledim. Ara sıra geliyorum buralara, izlerini arıyorum. Kanatsız meleğin yeri dolmuyor.