SÖZ YOK........GİDENLER İÇİN - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

14 Şubat 2008 Perşembe

SÖZ YOK........GİDENLER İÇİN



Bugün yani "14 şubat 2008 " Sevgililer gününde cansız bedenini kahverengi toprağa verdiğimiz dostumuz kardeşimiz Ali'ye ithaf ediyoruz bu klibi ve şarkısını..
35 yıllık kısacık ömründe çevrende oluşturduğun sevgi çemberi, bugün seni sessiz gözyaşları ile uğurladı.Gözlerini seninle açan ,sevgiyi merhameti,aşkı,nazlandırılmayı senden öğrenen eşin Eda şimdi bu hayatı nasıl omuzlayacak yıldızları nasıl toplayacak gökyüzünden bilmiyoruz.Ya kardeşlerin,ikizin,ANNEN için güneş doğacakmı bu şehirde ?Ölmemeliydin Ali...Hadi çabuk dön gel istersen bekliyoruz seni..
sufi-saja

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel kardeşim Aliciğim
nerdesin,şu an kimlerlesin,huzurlu musun?Dilerim gittiğin yer güzel yüzünü güldüren, aşk bakışlı keskin gözlerini ışıldatacak nitelikde cennetin olsun!
sen canım, heybetli duruşun ve tüm sevimliliğinle her zaman, yaşça küçük olmana rağmen bana ağabey himayesi ile yaklaşmış çok zaman dertlerime ortak olmuş, kendi sıkıntılarına rağmen, hayata pembe bakmayı öğütlemiştin.Dilerdim ki senin için iyi bir abla olabileyim. Fakat elimden seni çok sevmekden başka birşey gelmedi. Gücüm de yetmedi, engelim de çokdu.
Ancak şu an düşünüyorum da ailen, eşin, yol kardeşlerin bir bütün olarak, sana , seni çok ama çok fazla severek galiba büyük bir kötülük yaptık.Bu büyük sevgi yoğunluğunu sana yükleyerek istemeden sana kötülük yaptık.
Gönlüm senden özür diliyor çünkü hala seni çok seviyorum.Beni Dilek Abla ile durakdan alıpda, bugün için yaşama amacım olan insanla tanıştırmaya götürdüğün gün için, kardeşliğin ve dostluğun anlamı olduğun için, aşkla çalabildiğin günlerde bana sazı sevdirdiğin için, sonrasında benim sazımı sen seçtiğin için, iştahlı kalamar partisi düzenlemelerin için ve hayatımda yer aldığın için sonsuz teşekkürler...
Eğer ki bir damla hakkım geçtiyse bin defa helal olsun, kardeşin olarak bin defa razıyım,Dilerim ki erenler de razı olurlar.
Hak yolunda, sağlıkla, aşk ile, sağlık ile, sadakat ile, huzur ile dolu gelecekde görüşmek dileği ilesevgiler...SDF

Adsız dedi ki...

sevgililer gününde gerçek SEVGİLİye gitti demek...
Belki o geri gelecek,ama bir şekilde onsuzluğa alışmak zorunda kalan herkese; geride kalan eşine,annesine, ailesine bütün yakınlarına selamet ve dayanma gücü diliyorum.
ELA...

Adsız dedi ki...

Ne güzel komşumuzdun sen Ali ağabey. Ben sana üzülmem, şimdilik kurtuldun , sen bana üzül . yeniden gel bekleriz . abdulgayip hoca