BUĞDAY - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

7 Mayıs 2008 Çarşamba

BUĞDAY


Günümüz şartlarında bulunduğumuz yaşam alanlarının yavaş yavaş kirlenmesi ile daha dikkatli tavır takınma bilinci şuur altımıza işlemeye başladı. Çünkü biz duyarsızlaştıkça, duyarsızlığın yarattığı kirlilik bizi de kirletme noktasına geldi. Her zaman olduğu gibi yaşamın eksi tarafı olduğu gibi artı tarafı da var, işte yediğimiz yiyeceklerden tutunda, yaşamı tüketme anlamındaki enerji kaynaklarının nasıl kulan ılıcağına dair bizi bilinçlendirmeye çalışan temiz yaşam temiz enerji savaşçıları da var. İşte onlardan biride buğday dergisi İstanbul ziyaretimizde tanıştığımız arkadaşların gözündeki her şey daha doğal olacak ışığını görünce kendimin ne kadar duyarsız yaşadığımın farkına vardım. Sizde bu gönüllüleri tanımak istiyorsanız http://www.bugday.org/adresini bir ziyaret edin derim bizden söylemesi

1 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Çocukluğumu herşeyin doğal olduğu, hormonun adının bile duyulmadığı bir yerde geçirdim. Bahçeler içinde geçen bir çocukluktan sonra şu an yaşadığımız doğal olmayan yaşam bana çok ağır geliyor. Çocukların meyvelerin gerçek kokusunu bile bilmedikleri bir hayatın içinde olduğunu düşündükçe üzülüyorum.Doğal yaşam özlemi içinde olan ve apartmanlarının balkonlarında domates, maydonoz, salatalık yetiştiren insanlar tanıyorum. her fırsatta ağaç diken, suyu ziyan etmeyen insanlar da... Her birimizin dünyayı korumak adına ve doğal yaşamdan vazgeçmemek adına birşeyler yapabileceğine inanıyorum. Dünyayı kendi haline bırakamayız.