LEYLA'YI İNCİTİRSİN - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

2 Mayıs 2008 Cuma

LEYLA'YI İNCİTİRSİN


Bir gün Mecnun hasta yatağa düşer. Tedavi için doktor çağırırlar
Doktor:Damardan kan almak gerek!
Diyerek Mecnunun kolunu bağlar. Tam yaracağı sırada Mecnun,bağırır: Ey doktor bırak!
Ücretini al ve kolumu yarmadan git..Bu hastalıktan öleyim. Vazgeç kan almaktan..
Doktor mecnuna: Sen çöllerde kükremiş aslanlardan korkmuyorsun da kolunun yarılmasından mı korkuyorsun? diye sorar.Mecnunun cevabı şu olur: Ben neşterden korkmuyorum. Benim vücudum varlığım Leyla ile doludur. Korkarım ki benim kolumu yararken Leyla'yı incitirsin,işte ben bundan korkuyorum.


MESNEVİ: "Ey sevgilim, varlığımda senden başka bir şey kalmadı.Bu sebeple sirke veya bal denizde nasıl yok olursa ben de sende öyle yok oldum."diye açıklıyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

AŞK OLSUN BÖYLE DÜSÜNENLERE