SÜPER LOTO BANA ÇIKABİLİR - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

6 Mart 2009 Cuma

SÜPER LOTO BANA ÇIKABİLİR


Bir şeyi istemeyi bilmek gerekiyor. Ben çok ŞÜKÜR, (temiz kalple, içinde hiç bir kötülük düşünmeden Allah'tan bir şey istediğimde) istediği her şeye kavuşmuş bir insanım. Zaman zaman tam tersi olsa da, oturup istediğim şey hakkında biraz düşününce içinde bir olumsuzluk ararım. Nasıl istedim de olmadı? İçimden kötü bir şey mi geçirdim acaba? Ya da fazlasını mı istedim diye. Buymuş demek ki hayırlısı derim. Bazı sıkıntılarımı atlatacağımı önceden rüyalarımda gördüğüm de olmuştur. İşsizlikten çok bunaldığım ve sırf çalışmak için evimi, kocamı bir süreliğine geride bırakıp Ankara'ya geri dönme planları yaptığım günlerden bir günün gecesi rüyamda Ankara’yı yerle bir eden bir deprem görmüştüm. Hayatım boyunca unutamam o rüyayı. Arkamı dönüp baktığımda dalgalanan evler ve çalkalanan toprak... Uyandığımda tamam demiştim. Neyi nasıl istediğine dikkat et!!!Yine unuttun bir şeyleri. Böyle başına yıkarlar adamın işte o Ankara'yı. O düşünceden kurtulup içinde bulunduğum durumu kabullenip,” oturayım oturduğum yerde “dedikten sonra bir rüya daha.

Ben ve bir fok balığı. Saatlerce mavi sularda yüzdük. Benimle oyunlar oynadı. Tabii ki arkasından gelen, bulunduğum yerin en iyi iş imkânlarından birine kavuştum...
Kimseyi üzmeden, arkanda sevgilini bırakmadan yapabileceğin bir şey istesene kuzum: )
O zaman da düşünmüştüm doğru istemeyi bilmek gerekiyor diye. Doğru bildiğimiz ama yanlış istekler işte.
Eevettt… Dün süper loto yine devretmiş. Sabah öğrendik. Kuponumuzda çıkan her sayıdan var ama ayrı ayrı kolonlarda. Bir işe yaramaz ki. Şimdi ben nasıl istesem de bu ikramiye bize çıksa diye düşünüyorum:) Bir sonraki haftaya kadar da düşüneceğim. Yardım edeceğim, hayatını değiştireceğim insan sayısı çok fazla oradan ümitliyim mesela.:) Çevre geniş ve yoksul insanda çok. Valla billa kafayı da üşütmem. Sakin sakin yaparım yardımlarımı. Bir de oğlum var şimdi. Onun yüzü suyu hürmeti de girdi mi işin içine. Tamaammm:)
Bu ikramiye bize çıkar mı çıkar. İçimde hiç bir fenalık ya da kötü düşünce olmadan. Önce sağlıkla, bütün saflığımla, iyi niyetimle istiyorum o ikramiyeyi. Sizde isteklerinizi şimdiden bana bildirebilirsiniz. Çıkarsa söz size de yetişirim:)) Bir ara sağlığını yitirmiş ve hastanelerde sürünmüş biri olarak Allah’ımdan önce sağlık istiyorum tabii ki. Ama büyük ikramiyeyi de is-ti-yo-rum..:) Çok mu şey istiyorum yani Yooooo :)
İsteyenin bir yüzü, vermeyenin...:)
Yinede herkese önce sağlık diliyorum:))

19 yorum:

Filiz Benera dedi ki...

Sufi ikramiye sana çıkarsa bana almanı istediğim şeyler..
:))))))))))))))
1- Gerçekten uçmamı sağlayacak kanat.
2- İstediğim yere ışınlanmak için zaman makinası
3- Arada görünmez olmamı sağlayacak iksir
4- Kafamdaki soru işaretlerini kaldırmak için beyne atılacak format programı
5- Yanyana iki 3 ten oluşan yaşımı ilerletmeyecek geri kalan saat
6- TÜM DÜNYA İNSANLARINA SAĞLIK VE BARIŞŞ

Sen isteklerinizi yazın dedin bende yazdım :))

Şaka bir yana inan benim kadar çok şey istemiyorsun. Sana önce sağlık ve huzur sonrada büyük ikramiyeyi diliyorum..
Sözün kısası benimkilere bakınca çok şey istemiyorsun.
Herşey gönlünce olsun...

tutsak dedi ki...

Tamam Elacım bu hafta süper loto senin olsun hatta benden de bir rakamı sana hediye. 21 içimden geldi :)
Sevgiler

öykü dedi ki...

Ben galıba cıkmasından cok cıkabılme ıhtımalını sevıyorum:)

siminya dedi ki...

şu anda bu düşünceyi taşıyan 50 milyon insan var, sıranı bekle :)

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

sevgililili...
*Filiz;
dedim ya isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü:)Bende sana öncelikle sağlık, mutluluk ve ekte sunduğun isteklerinin gerçekleştiği güzel bir rüya diliyorum:)))teşekkürler...

*Tutsak;
İçine mi doğdu yoksa. 21'i yazdık bi yere. Geriye kaldı 5 rakam onlarıda tutturabilirsek tamamdır:)Tiyon için teşekkürler. Sevgiler...

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgili...
*öykü;
valla bende ihtimaller üzerinde dura dura bu hale geldim:)Sevgiler...


*siminya;
50 değil 70 milyon bile olsa bize geleceeekkk:)Şiiii kodluyoruz. Bozma kodumuzu.
Rakamları Ela tutturacak, büyük ikramiye Ela'nın olacaaaakk.:)

Primarima dedi ki...

OFFF SAKİN OLMAK:)
BİLMEM Kİ?
Ben pek olamazdım, zaten o kadar büyük parada gözüm yok inanki, ucundan kıyısından bir parçası yeterdi de artardı bana:)hadi sana çıksın bu para ve ucundan kıyısından ver bana da :):):)

Adsız dedi ki...

ihaşallah çıkar size.

Unknown dedi ki...

Allah diyor ki "iste kulum yeter ki iste"
bence de yazıdan alınması gereken belli...
önce iyi niyetle temiz kalple istemek isteyeceğini tam istemek sonra hayırlısını istemek tabi...
umarım gönlündeki olur :))

umursamaz dedi ki...

dediğin gibi istemeyi bilmek gerekiyor:) yurekten, aşkla istemek..
:) sevgiler.

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgili
*Primarima; inanki, benimde istediğim o kadar fazlası değil zaten. Kendime ihtiyacım kadar gerisi diğer ihtiyacı olanlara.
Seni de listeme ekledim. SEvgiyle kal...

*neslihan75; inşallahhhhhhhh:)Listeye eklenmek ister misin sende?:)

*funda;Allah herkesin gönlündekini versin inşallah.Hayırlısıyla tabiki. Sevgiler...

*Pırıltılı cadı;bendende sana sevgiler...;)

Belgin dedi ki...

Yaaa Elacim icine mi dogdu ne, ben de Eglence adli yazima gelen bir yoruma, Lotodan para cikinca bir miktariyla ne yapacagimi yazmistim.
Güzeller güzeli, insallah senin gibi temiz yürekli birine cikar büyük ikramiye.
Benim istediklerime gelince: hepimiz bir yerlerde toplanip, tanisalim isterim, hepinizi cok merak ediyorum:)

3 Rakamida kücük cadidan sana hediye olsun:))

Sevgiler

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgili Belgin;
Umarım içime doğmuştur. Güzel dileklerin ve iltifatın için teşekkür ederim.
İnan bana daha geçen gün düşündüm nasıl insanlar yorum yazan dostlar, blog sahipleri diye. Buluşabilmek için lotoyu beklememize gerek yok aslında. İnşallah bir yerlerde tanışabilme imkanı buluruz.
Bu arada 3'üde yazdık küçük cadıdan. Kaldı 4 rakam :)
Kocaman öpücükler ve sevgiler...

Ela'dan Mektuplar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Filiz Benera dedi ki...

Sevgili Ela dikkatsizliğime ver yazıya konsantre olmuştum.
Sufiye hitaben yazmışım yanlışlıkla.
Özürrrr :)
Yani istekler sendendi. cevabımı aldım. :)
Sevgilerimle....

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Ela,
Geçen hafta bana çıksa diye düşünmüş ve sıralamıştım ilk yapacaklarımı.
Bir tır dolusu çocuk giysisi ve başka bir tır dolusu kitap, defter, kalem v.s. doldurup bütün anadoluyu dolaşacaktım, tek tek gözle görülür şekilde kendi gözlerimle. Sana çıkarsa benim için yaparmısın bunları?
Sevgilerimle...

sufi dedi ki...

Sevgili Ela;
Süper loto tabi ki sana çıkabilir canım.Önce şu an oturduğunuz muhteşem manzaralı evi satın almak isteyeceğine eminim.Gerekli yardımlarını ihtiyaç sahiplerine ulaştıracağını da biliyorum. Hak herşeyin hayırlısını nasip etsin dilerim.Bence de isteyenin bir yüzü kara...Sevgilerimle canım.

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgililili;
*filiz;
Hiç önemli değil. Ha sufi ha ben. Biz biriz. Biziz yani. İsteklerini yapabilmeyide isterdim o ayrı:)Sevgilerrr...

*Yaşamın Kıyısında;
Ne güzel bir istek bu.Sana söz yaparım istediğini.
Ay kendimi seçim konuşması yapar gibi hissettim. loto bana çıkarsa köy köy dolaşacağızz:))Şaka bir yana benim oralarda zaten bir ailem var gitmişken onlarıda ziharet ederim. Lafın kısası SEVE SEVE. Sevgiyle kal...

*Suficiğim;
Evet ilk işlerimden biri olur bu evi almak. Ev alacağım o kadar çok kişi varki Toki ile anlaşma yapıp site yaptırmaya karar verdim. :))Hem böylece bütün sevdiklerle bir arada yaşama hayalimizide gerçekleştirmiş oluruz ne dersin:)Bizden, evimizden, balkonumuzdan ve kumrularımızdan sevgiler size. Öpüldünüz...

Adsız dedi ki...

Yaradan herkesi gönlündeki büyük ikramiyeye kavustursun insallah.