SENİN AŞKINA DEĞMEZ Mİ YANİ? - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

2 Mayıs 2009 Cumartesi

SENİN AŞKINA DEĞMEZ Mİ YANİ?


Sabah; aydınlıklar karanlığı yarıp çıkarken varsın kuşlarla uyanmışım, senin aşkına değmez mi yani?
Varsın geceleri uyumamışım, senin nefesini hissetmişim kulaklarımda… Sen güneş olmuşsun ben senden şavkıyanla yetinmişim…
Varsın senin dediğin gibi; ben yok olmuşum bedenim zihnim aklım elim kolum bacağım damarlarımda akan SEN olmuşsun senin aşkına değmez mi yani?
Tüm parmaklarımın tuşlara basışından çıkan AŞK sözcüklerimi ben değil sen yazdığını söylesen…
O fakire merhamet edip el uzattığımda “o senin elin değil, benim elimdi “desen…
“Seni sevdiğini söyleyenler seni değil aslında Beni seviyorlar” da desen…
“Seni istersem ben mümin yaparım, ister kılıç yaparım seni, seninle keserim” de desen… Perdeleri açıp tüm dünyasal çileleri gösterip” seni yakarım, kâh gönlünü ruhunu mutluluklara gark ederim” de desen…Boyun eğsem.
“Kâh alırım kâh veririm hiçbir şey senin değil hepsi benim” de desen…
Dilimden söyleyen, gözümden gören, benimle duyan olduğunu, bu aşkın senden sana olduğunu da söylesen…Kabul etsem...
Yargısız, fikirsiz, tercihsiz olmayı ben diledim sansam, "ben dilemedikçe sen dileyemezsin" de desen...
Hep senin dediğin olsa, Benim hiçbir dediğim de olmasa…
“Benim HİÇ senin HEP” olduğunu da söylesen…
Yine de bu AŞK; senin aşkına değmez mi yani?

İNSAN Suresi;30 ayet der ki;"Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz."
O diledi ben yazdım işte, sevgilerimle.

26 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Yazdın ya çok iyide yaptın .Şimdi bu yorumu o diledi bende yazıyorum.
Aşk için sen yandın bende izledim dese değmezmi yani bence bu yadıklarının hepsine değer hemde sonuna kadar.

Sevgilerimle

beenmaya dedi ki...

değmez mi değer elbet sonuna kadar hem de aşk için her zaman her şeye değer...

y. dedi ki...

"cem eylediler kabileyi heb
aşk eyledi anda arz-ı matlab" derken acaba seyh galip,de bundan mı bahsetmiştir,o dilemedikçe dilense de gelmeyen midir?

Evren dedi ki...

değer elbet, değer aşka aşkla yazana elleri acıyana kadar alkış tutmaya... acı döner mutluluğa söz konusu aşksa... sevgiler...

kubra zeynep kara dedi ki...

aşk için ölmeli,
aşk o zaman aşk

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yüreğine yer ettiyse deymezmi hiç?
Can veresiye değer hemde.
Sevgiler...

sufi dedi ki...

Sevgili ateşböceğim;Sen yandın ben de izledim derken yanan da o değil mi zaten?
Sevgili beenmayam;AŞK için her zaman her şeye değer diyen diller varolsun.
Sevgili y.;Bizim dilimizden isteyen o olduğuna göre,biz gelişini dilediğimizde gelecektir bence.

sufi dedi ki...

Sevgili Evren;Ne mutlu AŞK için herşeye değer diyen dostlara.
Sevgili kubra zeynep kara;Sevgili; bir can istemişse bizden, ne mutlu bizlere.
Can dostum;Yorumlarınızı okuyunca kuşlar kadar kanatlandım bu gün, Tüm aşka gönül verenlere AŞK olsun.

Belgin dedi ki...

Ablam, ASK "O", "O" ASK, herseye deger, yanmayada, ölmeyede:))

Bilge'lik Yolcusu dedi ki...

Dileeeeeek,
Tüm dileklerin,onun yolunda tüm dilediklerin gerçek olsun inşallah....
Yanacağını bilerek, hatta umarak ışığın etrafında dönüp duran pervaneleriz BİZ...
Yürekten sevgilerimle....

Ateş Böceği dedi ki...

Yanan da o yakan da o aşk için değer her şeye rağmen yaşadım demek için aşkla gönlü dolan herkese selam olsun..:):)

nilüfer dedi ki...

ah bu ne AŞK..erimek, hiç OLmak, kalbin asıl sahibine teslim OLmak ve hamd ile dOLmak..nasip OLsun..

Uma dedi ki...

Ohhh bee Suficim, kalbinin en derininden kalbimin en derinine... ELLERI'ne kurban olayim...

aysema dedi ki...

AŞK OLSUN...

tutsak dedi ki...

AŞK OL, SUN
Sundun zaten...

sufi dedi ki...

Sevgili Belginim;,
Sevgili bilgelik yolcusu;
Sevgili ateş böceği;
Onun yolunda aşkla ona yanan her gönüle, konup oturan O olsun dilerim bende sevgilerimle.

sufi dedi ki...

Sevgili Düş;
Sevgili Uma;
SEvgili Aysema;
Sevgili Tutsak;
Ne güzel dostlarım olmuş Allah'ım dediğimde içimden delen ses: "Onlar senin mi BENİM DOSTLARIM" diye bir ses geldi yine ve sustu benim ellerim.Sevgilerimle.

TTK (Tuyu) dedi ki...

Suficim;
verdiğin habere çok şaşırdım,ben de görmek istiyorum ama internetten ulaşamadım,gazeteye ulaşmam da mümkün değil-malum Kırgızistan'dayım-hangi isimle ve nasıl yazmışlar? Çok merak ettim bilgi verir misin?
Lütfennnn,öpüyorum :)

TTK (Tuyu) dedi ki...

Sufiiiiciiiim;
çooook teşekkür ederim,çook mutlu oldum gazeteyi benim için saklar mısın?
Arkadaşlarım almaya gitti ama,ne olur ne olmaz :)

Öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

harika...

Filiz Benera dedi ki...

Sevgili Dilek :)
O kadar güzel bir yazı ki, İnan herşeye değer. Aşkla yazan yüreğin keder görmesin...
Sana twiter'danda seslendim.
Birde burdan ses vereyim dedim. Herşey gönlünce olsun.
Sevgilerimle..

sufi dedi ki...

Sevgili Tüyü;
Sevgili Dolunay;
Sevgili Filiz;
Esas sizler harikasınız, sizlerin de yürekleriniz dert görmesin inşaallah.Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Dilimden söyleyen, gözümden gören, benimle duyan olduğunu, bu aşkın senden sana olduğunu da söylesen…Kabul etsem...


Bu satırlar o kadar güzel ve anlamlı ki...Yine can evimden vurmaya devam ediyosun dilek annem =)

Sevgilerimle....
Her daim aşkın güzel yanını, görünmeyen taraflarını bize sunman dileklerimle...

sufi dedi ki...

Sevgili ayışığım;
Aşkın güzel yanını görünmeyen taraflarını sunmamda beni aracı edene, dilden dökülen kelimelerin ulaştığı gönüllere de aşk olsun.Sevgilerimle minik kuş.

yetkinsarica dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş,yüreğinize sağlık...

Mahmut dedi ki...

Bir erkeğin seni sevdiğini nasıl anlarsın? Tıkla: bir erkeğin seni sevdiğini nasıl anlarsın?https://www.google.com/?gws_rd=ssl