"DOĞA İÇİN ÇAL" a destek - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

6 Ekim 2009 Salı

"DOĞA İÇİN ÇAL" a destek

sufi-saja ekibi olarak; manâ kelimelerimizi görünmeyen denizin, görünmeyen sularına şişe içerisinde bırakmaya başladığımızdan bu güne dek tercihimizi hep özden yana kullandık. Karşıt olduğumuz şeyler ise; hep insan doğasını tehdit eden unsurlar oldu, GDO'lu ürünler, suyun ticaretleştirilmesi, plastik poşetler, acımasız savaş vs gibi. Zaman içerisinde doğa'yı hoyrat bir bilinçsizlikte kullanan insanoğlu; artık öğrenilmiş yalan gerçekliğin farkındalığına varmaya başladı. Artık "ses yakına değil uzaklara da duyurulması gerekiyor" diyen farkındalıklı bilinç; uyarı vazifesini anlayan gönüllere ekmeye başladı. İşte biz de bu ekim aşamasındaki görevimizi yerine getirerek ses verenlerin sesinin duyulmasına yardımcı olmak, 45 sanatçıyı biraraya getirerek Doğa için çal projesi çerçevesinde başlatılan bu çalışmaya emeği geçenlere destek olmak istedik. "Ağaçlar.net'e" çok teşekkür ediyoruz.Saygılarımızla.

Doga icin cal ! / Divane Asik Gibi - Official Video from Doga icin cal on Vimeo.

5 yorum:

Uma dedi ki...

Gonulden destekliyorum ve eklemek istiyorum. Eklemeden once bu reklamvari cumleler icin ozur diliyorum. Ancak bilemiyorum ama bu sabah icimde buyuk bir ofke var. En buyuk dogal yikimlardan biri insanlar hayvan tuketsin diye yasaniyor. Hayvanlarin yasamasi icin alanlar aciliyor, sonra onlarin beslenmesi icin ekimler gerceklesiyor. Oysa butun bu alan su andaki aclarin karnini doyurmak icin ekilse dunyada boylesi bir aclik sorunu olur muydu onu da sormak gerekir? http://www.goveg.com/ Bir vakit ayirdiginizda belki yuzlesmek istersiniz. Dogal hayat sadece agaclardan olusmuyor.

Unknown dedi ki...

Yürekten katılıyorum sözlerinize bizim için değil kaç kuşak sonrası için yaşanabilirlik için ve her canlı için...

sesiber dedi ki...

Çok anlamlı ve bir o kadar da güzel bir çalışma. Ben de akşam görüp blogumda paylaşmıştım, akşamdan beri dönüp dönüp dinliyorum.

öykü dedi ki...

Doga ıcın yapılan her tur eyleme yurekten katılıyorum

Zeugma dedi ki...

Hepsi pırıl pırıl..Harika bir çalışma yapmışlar..
Kimse aklına getirmiyor bunca sorumsuzluğun sonunun nereye varacağını..
Bu tür çalışmalar çoğaldığı takdirde toplum bilincine katkıda bulunacağı kaçınılmaz.
Paylaşan herkese gönülden sevgiler..