ALLAH'A SEVGİLİLER GÜNÜ MESAJIM - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

14 Şubat 2010 Pazar

ALLAH'A SEVGİLİLER GÜNÜ MESAJIM


Sabah; aydınlıklar karanlığı yarıp çıkarken varsın kuşlarla uyanmışım, senin aşkına değmez mi yani?
Varsın geceleri uyumamışım, senin nefesini hissetmişim kulaklarımda… Sen güneş olmuşsun ben senden şavkıyanla yetinmişim…
Varsın senin dediğin gibi; ben yok olmuşum bedenim zihnim aklım elim kolum bacağım damarlarımda akan SEN olmuşsun senin aşkına değmez mi yani?
Tüm parmaklarımın tuşlara basışından çıkan AŞK sözcüklerimi ben değil sen yazdığını söylesen…
O fakire merhamet edip el uzattığımda “o senin elin değil, benim elimdi “desen…
“Seni sevdiğini söyleyenler seni değil aslında Beni seviyorlar” da desen…
“Seni istersem ben mümin yaparım, ister kılıç yaparım seni, seninle keserim” de desen… Perdeleri açıp tüm dünyasal çileleri gösterip” seni yakarım, kâh gönlünü ruhunu mutluluklara gark ederim” de desen…Boyun eğsem.
“Kâh alırım kâh veririm hiçbir şey senin değil hepsi benim” de desen…
Dilimden söyleyen, gözümden gören, benimle duyan olduğunu, bu aşkın senden sana olduğunu da söylesen…Kabul etsem...
Yargısız, fikirsiz, tercihsiz olmayı ben diledim sansam, "ben dilemedikçe sen dileyemezsin" de desen...
Hep senin dediğin olsa, Benim hiçbir dediğim de olmasa…
“Benim HİÇ senin HEP” olduğunu da söylesen…
Yine de bu AŞK; senin aşkına değmez mi yani?

İNSAN Suresi;30 ayet der ki;"Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz."
O diledi ben 2009 da, kendinden kendine sevgililer günü mesajımı böyle yazmıştım işte. Yıl 2010: Tüm gönlünde aşk emanetini değeri gibi taşıyanlara sevgilerimle.Sevgililer gününüz kutlu olsun dostlarım...

23 yorum:

Berrin dedi ki...

sadece böyle bir sevgililer günü kutlamasını okur ve yorum yazabilirim:)
çok güzeldi teşekkürler.

Pabuc dedi ki...

Muhteşem...ellerinize sağlık...Saçma sapan güne alternatif bi yazı değil tüm yazılanların özü olmuş...Yüreğinize sağlık...

Evren dedi ki...

aşk olsun sufim, aşk olsun ve bir güne değil bir ömre sığsın...

Asuman Yelen dedi ki...

Ellerine sağlık Sevgili Sufi,
Tüm sevgilerin ana musluğunu ne güzel işaret etmişsin. Tüm yürekleri besleyen bu sınırsız kaynaktan herkes nasibini alsın. Sevgi yaşamımızdan hiç eksik olmasın.
Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Dunyadakı
tertemız ve masum tum sevgıler adına..
Cok guzeldı sufıcım..
sevglerımle.

haykırış dedi ki...

Sayın Sufi,
"Sev seni seveni hak ile yeksan ise, sevme seni sevmeyeni Mısır'a sultan ise"
Gönüldeki yeri ne denli değersiz olursa olsun, seni seveni sev. Gönüldeki yeri ne denli yüksek olursa olsun, seni sevmeyeni sevme.
Bir gün için değil tüm günlerin sevgiyle dolu dolu olması dileğiyle..
Sonsuz sevgi ve saygılarımla

şahika dedi ki...

Değmez mi, değmez mi!! Allah, aşkını gönlün(m)üzden eksik etmesin inşallah.. Çok güzel yazmışsınız yüreğinize sağlık..

gulnagme dedi ki...

Bugün hangimize ne kadar, ne ifade ediyor bilemiyorum ama kutlamak adettendir diyor ve tüm sevgiyi bilenlerin Sevgililer Gününü kutluyorum.
Selam ve saygılar

Zeugma dedi ki...

İçim titredi okurken.
Yeryüzündeki ve içimizde olması gereken en büyük aşk bundan daha güzel betimlenemezdi.

O'na olan inancımız ve aşkımız hiç sönmesin. Tıpkı bu şekilde..
Yüreğine sağlık sevgili sufim..

Sevgilerimle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bir sevki ki tüm sevgileri bağrında yaşatan.
Bir sevgi ki verdikçe çoğalıp benliğimize geri dönen.
Bir sevgi ki yüreğinde yer etmişse korkusuzca yaşanan.
Can dostum yüreğimi yine ferahlattın yüreğine sağlık...

Stil Direktoru dedi ki...

Muhteşem yazmışsın keşke herkes okusa, ticari kaygılar gütmeden sadece sevmek için yaşasak ama nerde... :(

Adsız dedi ki...

Beşeri başlayan sevgiler, olgunlaşır ve nihayetinde ilahileşir. Sevdiğiniz insanın sıfatlarından bahsedersiniz: alçakgönüllü, hoşgörülü, sevimli, kibar, ince ruhlu, merhametli, nezaketli, güleryüzlü vs. vs. Tüm bunlar içimizde taşıdığımız ruhun birer özellikleri değil midir? İçimizde taşıdığımız ruh bizleri yaratan Yüce Allah'ın değil midir? Allah'tan bize emanet olarak veridiği için, zamanı geldiğinde geri alınan değil midir? O halde biz kimi seviyoruz, kime sevdalanıyoruz, çamurdan yaratılmış beşerin nezdinde Yüce Allah'ı seviyoruz ve aslında bizler Allah'a aşığız!..

Bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim. Sevgilerin en güzelini yaşamak ve yaşatmak dileğim ile birlikte sizi en güzele emanet eder, sağlık ve mutluluklar dilerim.

isimsiz dedi ki...

Sevgili Sufi,

Ne güzel mesajlar yöneltmişsiniz aydınlık yüreğinizle seven insanlara ve dolayısıyle sevgilerin en büyüğünü hak eden Yüce Allah'a...

Allah'ın yarattığı güzel insanlara ve bu duyguları bizimle paylaşan sevgili Sufi ekibine benden de kucak dolusu sevgiler gitsin...

Gönlümüzden sevgi eksik olmasın. Yüreğinize sağlık...

sesiber dedi ki...

Gördüğüm, okuduğum, gönlümün içine işleyen en anlamlı sevgililer günü yazısıydı. Yüreğine sağlık Sufim.

Her şeyine teslim onunan, varlığı her yerde her şeyde hissedilen, hem tüyler ürpertip hem sıcacık saran, gelip geçici olmayan başka AŞK var mı zaten? Üstelik O da bizi ne çok seviyor. Ne yaparsak yapalım, pişman oldum deyince affediyor. Herkes sırtını dönse o yüzümüze bakıyor...Karşılığında ise sadece iyi insan olmamızı istiyor. Daha ne olsun.
Sevgiler güzel gönlüne...
Sibel

nanopolitika dedi ki...

Ey sevgili
Senin kalbinden sürgün oldum ilkin
Bütün sürgünlüklerim bir bakıma bu sürgünün bir süreği
Bütün törenlerin şölenlerin ayinlerin yortuların dışında
Sana geldim ayaklarına kapanmaya geldim
Af dilemeye geldim affa layık olmasam da
Uzatma dünya sürgünümü benim
Güneşi bahardan koparıp
Aşkın bu en onulmazından koparıp
Bir toz bulutu gibi
Savuran yüreğime
Ah uzatma dünya sürgünümü benim
Nice yorulduğum ayakabılarımdan degil
Ayaklarımdan belli
Lambalar eğri
Aynalar akrep meleği
Zaman çarpılmış atın son hayali
Ev miras değil mirasın hayaleti
Ey gönlümün doğurduğu
Büyüttüğü emzirdiği
Kuş tüyünden
Ve kuş sütünden
Geceler ve gündüzlerde
İnsanlığa anıt gibi yükselttiği
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim
Bütün şiirlerde söylediğim sensin
Suna dedimse sen Leyla dedimse sensin
Seni saklamak için görüntülerinden faydalandım Salome'nin Belkıs'ın
Boşunaydı saklamaya çalışmam öylesine aşikarsın bellisin
Kuşlar uçar senin gönlünü taklit için
Ellerinden devşirir bahar çiçeklerini
Deniz gözlerinden alır sonsuzluğun haberini
Ey gönüllerin en yumuşagı en derini
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim
Yıllar geçti saban olumsuz iz bıraktı toprakta
Yıldızlara uzanıp hep seni sordum gece yarılarında
Çatı katlarında bodrum katlarında
Gölgendi gecemi aydınlatan eşsiz lamba
Hep Kanlıca'da Emirgan'da
Kandilli'nin kurşuni şafaklarında
Seninle söyleşip durdum bir ömrün baharında yazında
şimdi onun birdenbire gelen sonbaharında
Sana geldim ayaklarına kapanmaya geldim
Af dilemeye geldim affa layık olmasam da
Ey çagdas Kudüs (Meryem)
Ey sırrını gönlünde taşıyan Mısır (Züleyha)
Ey ipeklere yumuşaklık bağışlayan merhametin kalbi
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim
Dağların yıkılışını gördüm bir Venüs bardağında
Köle gibi satıldım pazarlar pazarında
Güneşin sarardığını gördüm Konstantin duvarında
Senin hayallerinle yandım düşlerin cıvarında
Gölgendi yansıyıp duran bengisu pınarında
Ölüm düşüncesinin beni sardığı su anda
Verilmemiş hesapların korkusuyla
Sana geldim ayaklarına kapanmaya geldim
Af dilemeye geldim affa layık olmasam da
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim
Ülkendeki kuşlardan ne haber vardır
Mezarlardan bile yükselen bir bahar vardır
Aşk celladından ne çıkar madem ki yar vardır
Yoktan da vardan da ötede bir Var vardır
Hep suç bende değil beni yakıp yıkan bir nazar vardır
O şarkıya özenip söylenecek mısralar vardır
Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır
Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır
Gün batsa ne olur geceyi onaran bir mimar vardır
Yanmışsam külümden yapılan bir hisar vardır
Yenilgi yenilgi büyüyen bir zafer vardır
Sırların sırrına ermek için sende anahtar vardır
Göğsünde sürgünümü geri çağıran bir damar vardır
Senden umut kesmem kalbinde merhamet adlı bir çınar vardır
Sevgili
En sevgili
Ey sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim
(Sezai Karakoç)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sevgi hayatımızda daim olsun dost
Sufi...ellerine sağlık.

Saygılarımla,

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Akıl ümitsizlik yolunu tutar mı hiç?
Aşk gerek ki o yana başını ayak etsin de koşup gitsin,
Hiçbir şeye aldırmayan Aşktır, akıl değil...
Akıl, fayda elde edeceği şeyi arar,
Aşk yılmaz, yanar-yakılır, erir, utanma-sıkılma nedir, bilinmez...
Değirmen taşının altındaki buğday gibi
O da belalara düşer de gık bile demez
Öyle pek yüzlüdür ki ardına dönmez bile....
Gönlündeki fayda arama isteğini öldürmüştür O ...
Varını-yoğunu ortaya döker, oynar, yutulur, kar aramaz.....
Allah'tan aldığı gibi hepsini gene Allah'a verir.
Aşk mezhebinde her şey AŞK'a kurbandır......Mevlana.

SEVGİLİler gününüz kutlu olsun...

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm..
Sufi, muhteşemsiniz. Çok güzeldi yüreğinize, kaleminie sağlık..

Primarima dedi ki...

Nasıl ürperdim anlatamam...dün okusaymışım tam gununde keşke.
Harika.

sufi dedi ki...

Sevgili
Berrin;
Pabuç;
Evren;
Asuman;
Öykü;
Haykırış;
Şahika;
gülnagme;
Zeugma;
Nur;
Stil direktörü;
Recepaltun;
Esmir;
Sesiber;
Nanopolitika;
Jivago;
Ela;
Derkenar;
Prima;
Aşkı bilen anlayan değerini ve yüceliğini kabul eden can dostlarım;
Sizlerin desteği ve güzel içten sözlerinizle aşkın sırtını sıvazlayıp çiçekler takıp başına evrene yolladık onu inanıyorum.Gönüllere kutsal bir tohum olarak ekilecek ve bire, bin verecek inanıyorum.Hepinizi kucaklayıp öpüyorum.Teşekkür ve sevgilerimle.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Çok muhteşem bir yazıydı,
yüreğinize sağlık.

SAygılar...

SeRiOuuS dedi ki...

Sufim tek kelimeyle harika desem.. yüreğine sağlık..

Nurgül dedi ki...

Muhteşemdi.. Yüreğine sağlık..