GÜZEL GÖZLER ÇİFTLİĞİ - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

11 Ocak 2013 Cuma

GÜZEL GÖZLER ÇİFTLİĞİ

Kim demiş özlemek güzeldir diye. Oldum olası sevmem. Yorar beni birini özlemek. Moralim bozulur hemencik. Hatta birini özleyeceğim önceden belliyse, bir tarih varsa özlemeye başlanılacak o zaman bittim ben. Aylar öncesinden planlanan ayrılışlar bana ağır gelir.  Öğrendiğim günden itibaren istemem gitmesini. O gün özlemeye başlarım çünkü. Annem, babam, kocam, kardeşim...Kim olursa olsun hiç farketmez. 
Sevdiklerim yanımda olsun da. Ha çok derin düşününce de "bencilsin kızım" diye de fişlerim kendi kendimi. O ayrı.
İşte bu yüzden de katı biri olarak bilinirim çevremde bu konuda. Ela ayrılıklar konusunda rızası, gönlü alınacak zor insandır hep...Doğrudur da. Hak veririm...
Oysa hep uyarılmışımdır Tontini tarafından, "gidene gitme deme, yolun açık olsun, güle güle git, selametle gel" de diye...
Ne yapıyım, sevmiyorum işte. Geçmişime bakarsanız bir sürü insanı da hep özlemişimdir. Belki engramlarımdır bana bu duyguları yaşatan bilmiyorum ki. Belki de önceki hayatımda zorla ayrılmışımdır sevdiklerimden. Acı çekmişimdir kim bilir...
Burcumun bir özelliği de olabilir çok inanmasam da. 
Aşırı sahiplenmek desem...Sanmıyorum ama olabilir de..
Ne kadar istesem de engel olamam tabii gidişlere, özleyişlere, ayrılışlara...
Sırası gelmişken Tontinimle bir hayalimizi paylaşayım sizinle yıllar önce konuşulan. Bu huyumu çok iyi bilirdi kendisi tahmin edersiniz. Dedim ki bir gün, sanırım Efe'nin askere gittiği günlerdeydi, "bir çiftlik olsa, bütün sevdiklerimiz, önemsediklerimiz orada hiç ayrılmadan yaşayabilsek..."Gülen gözler çiftliği" olsa adı. İsteyenler ayrı yaşasa ama yine bir koşuluk mesafede olsalar. Kendimiz ekip, kendimiz biçsek, yetiştirsek. Askere mi gidecek ailenin delikanlısı, çiftliğin içinde yapsa, görmek istediği her şey orada hazır olsa herkesin. Hiç bir yere gitmeden her şeye ulaşabilsek...Ne kadar insan varsa hepsi mutlu olsa, çok mutlu olsa. Hatta ve hatta ölenlerle bile kavuşsak senede bir gün...Çok sevmiştik biz bu hayali. Birbirimize gülümseyerek yeni fikirler eklemiştik şimdi hatırlayamadığım. Yazmalısın bu çiftliği dedi bana bloga. Eveeett dedim bende. Aklımda bir kopyası hazırdı hatta... 
Ama nedense yazmak şimdiye nasip oldu işte. 
Sevgilimin 10 günlüğüne dünyanın öbür ucuna gittiği güne...
Tontinimi her gün daha çok özlediğim herhangi bir bugüne...
Özlediğiniz kim varsa hepsine sağlıkla kavuşmanız dileğiyle...
Sevgiler.
Ela...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Tontimizin ruhu şad olsun.Ne güzel "Gülen Gözler Çiftliği" Ancak böylesine güzel bir kalplerden çıkabilirdi böyle güzel hayaller.Hayali gerçeğe dönüştürdün Elacım.Sevgilerimi gönderiyorum.Allah sabır versin.

Evren dedi ki...

ben de hayal ederim, cennet nasıl bir yer diye ve gülümserim bazen sevdiğim herkes orada olacakmış gibi geldiğinden...

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgili KAMİKAZE;

Çok teşekkür ederim güzel görüşüne, yorumuna...Aynı güzelliklerle selamlıyorum ve sevgilerimi yolluyorum bende...

Sevgili Evren;

Zaten sadece benim değil herkesin bir "gülen gözler çiftliği" olsun...Herkesin cenneti kendine güzel olsun ;)Sevgiler...

İzDüŞümLeR dedi ki...



Merhaba,Sv.Tontini'mizi kaybettiğimizden beri bloga giremeyenlerdenim :((

Kendisini şahsen tanımazsam da sevgi dolu kalbi ,ruhu, enerjisi bir çoğu gibi ekranlardan bana da uzandı.Kendisini sevgi ve rahmetle anıyorum.

Gülen gözler çiftliği fikri ne güzelmiş.Keşke hayat şartları elverse hepimiz sevdiklerimizle komün halinde yaşayabilsek.

Uzaklarınız yakın olsun.

Sevgilerimle.

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgili İzDüŞümler;

Bizim de bloğa tekrar adapte olmamız, yeniden yazı yazmamız zor oldu aynı sizler gibi. Ama kendisinin buradaki arkadaşlıklara, paylaşımlara ne kadar önem verdiğini bildiğimiz için onun kadar olamasakta bişeyler karalıyoruz ara sıra. Tontiniden çok duymuştum sizi. Yazılarınızı çoook beğenerek takip ettiğini hatırlıyorum. Lütfen siz de arada sırada göz atıverin artık. O demek "biz" demek ya hani. Çok teşekkür ederim yorumunuza. Kocaman sevgiler.
Yakınlarınız hiiiç uzak olmasın sizin de...

TTK (Tuyu) dedi ki...

Sufi;
Ben de anneanneme Tontini derim hep ahaha:)
Özlem,sonsuz bir ayrılığın diyeti değilse seve seve öderim,sonu olduğunu bileyim tek;)
Öperim...