BEN BİR SAMAN ÇÖPÜYÜM - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

10 Temmuz 2008 Perşembe

BEN BİR SAMAN ÇÖPÜYÜM



Ben bir saman çöpüyüm ırmak üstünde denize giden
Irmak gürüldeyerek denize koşarken,
Sanıyordum ki gidiyorum BEN.

Mevlana'nın bir hikayesinde atın sidiğindeki çöpün üstünde seyahat eden ahmak sinek gibi kendimi uçsuz bucaksız denizde gemisinin kaptanı zanneden ben;
Sidiğin;Deniz,
Bindiğim çöpün; Gemi,
Bu geminin kaptanı da olmadığım gerçeğini öğrendim çok şükür vakit çok geç olmadan.
Öğrendim HİÇ olduğumu.Bektaşinin;
"-Allah yok diyeceğim ama, hiç benim dediğim olmuyor."Dediği gibi.....

Küçüktüm ufacıktım denizi fotoğraflarda görsem-ki o zamanlar okul kitaplarında bile çok az fotoğraf bulunurdu-hazırlanırdım girmek için serin sularına.
Yakınımda gördüğümde ise, kucaklardım maviliklerini alkışlarım ve çığlıklarımla.
Ya şimdi: Anlattılar tasavvufta ırmağın ne,denizin ne olduğunu...
Giderim denizle-karanın birleştiği yere her yaz başı,
Suları tutar,okşarım okurum dualarımı.
2 oğlumla 1 gelinim eğitmen dalgıç .
"Rabbim koru benimkilerle birlikte, tüm dünya çocuklarını."
Çocuklarım daldırdı bir gün birgün daha o denizin gizemli sularına bu bedenimi.
Vazgeçtim boş-boş yüzmelerden bundan böyle.Seyretmelerle, daha derine gidebilme fantezilerimle yetindim.
Bir gün yürüdüğüm bu yolda aktığım, çağladığım sularımı dağdan tepeden aşırabildiğimde varacağım düzlükte; Sularımı emanet ettim denizin sularına, adımı unuttum, ben onda yok oldum Onda belki de VAR oldum diyeceğim belki de.
Sevgilerimle.
..
..

3 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Evlatlarınızı Allah korusun. Deniz size hep güzellikler hatırlatsın.:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Dualarınız hep çocuklarınızla olur inşallah,
Özlemişim yazılarınızı, hoş geldiniz hemde dolu dolu gelmişsiniz. Minik Ege iki aylık olmuş bile.
Sağlıklı uzun bir ömrü olmasını temenni ederim.
Tekrar hoş geldiniz der, sevgilerimi iletirim.

etki alanı dedi ki...

İlk kez ziyaret ettiğim bloğunuza,sanırım daha sık uğrayacağım...
Dualarımız çocuklarımız için değil midir hep?

TüTü