MELİH ÜNEN/ KITALAR BİLE BİRBİRİNE DAHA YAKIN - SUFİ SAJA

.

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur."Kemal ATATÜRK .

21 Mart 2009 Cumartesi

MELİH ÜNEN/ KITALAR BİLE BİRBİRİNE DAHA YAKIN


Kimi zaman dinlediğimiz müziklerin içinde mutluluk enerjisi yakalarız. Bugünlerde dinlerken o enerjiyi yakaladığım şarkılardan bir tanesi de Melih Ünen'in Video'su ile birleşen Parçası oldu, bunu sizinle de paylaşmak istedim. Siz de benim gibi o duyguyu hissedersiniz inşallah. Kısaca kendisini söyle tanıtmışlar internette:

Melih Ünen'in müzik tutkusu birçok müzisyen gibi okul yıllarında başlamış. Milliyet Müzik Yarışmalarında alınan ödüller bu tutkusunu perçinleyince, daha sonra Viyana'ya giderek orada müzik eğitimi almış. Bu dönemde değişik gruplarda solistlik yaparak şarkıları radyolara kadar ulaşmış ve bazı yarışmalarda bu gruplarla ödüller bile almış. 90'ların ikinci yarısı İstanbul'a döndüğünde Kamelion grubunu kurmuş ve Hayal Kahvesi, Kemancı, Line gibi seçkin mekanlarda uzun yıllar program yapmış.
Tarantino filmleri tadında gitar tınılarıyla, retro soundların modern bir biçimde birleşimini ortaya koyan Melih Ünen'in "Arkası Yarınlara" albümü Yakartop Muzik etiketiyle 03 Mart 2009'da müzik marketlerde satışa sunuldu.Tema olarak aşk ve modern ve zamanları ele alan albüm balad ve rock'n'roll gibi, hüzünle birlikte umut taşıyan retro-modern soundlu şarkılardan oluşuyor. Albümün çıkış parçası ve klibi çekilen Beşiktaş Üsküdar'da Göksel de vokal yaparak eşlik ediyor.MELIH UNEN - BEŞİKTAŞ ÜSKÜDAR (feat. GÖKSEL)

14 yorum:

Filiz Benera dedi ki...

Yazının tamamını okumada önce müziği dinledim. Tam olarak ne anlatıyor diye düşünürken, en güzel tanım zaten yapılmış.
Sonuna kadar okuyunca anladım.
Hüzünle birlikte ümit taşıyan şarkılar. Ne güzel ya...
Teşekkürler Sufi..:)
Sevgilerimle..

sufi dedi ki...

Sevgili Filiz;
"Müsaitseniz annemler size gelmek istiyor"diyesim geldi. Biz de senin blogunu ziyaret etmek isTİ- yo- RuZzz.
Sevgiler dilek.

Belgin dedi ki...

Tesekkürler sufim:)

Filiz Benera dedi ki...

Sevgili Sufi "müsaitseniz" demek ne demek. Kayahan' ın dediği gibi ben yolu sevgiden geçen herkesle bir yerlerde buluşurum. Ben şu sıra kendini keşfetmeye çalışan daha doğrusu deneyimli insanlardan fikir alarak, hayata karşı ben mi yanlış yaptım, hayat mı bana yanlış yaptı diye sorgulayan biriyim.
Belki de depresyondayım.
Sadece öğrenmek ve iyileşmek istiyorum. Kendime ait bloglarım vardı ama şu an aktif olmadığı ve aktif olmasını istemediğim için profilimde göstermek istemedim. Çünkü tamamen farklı kulvarda kaçış ve şifre çözme oyunlarından oluşan on-line tüm dünyayla aynı anda oynanan zeka oyunlardan oluşan bir siteydi. Bir diğeri ise tamamen geleceğe yönelik hayallerin paylaşıldığı biraz uç düşüncelerin ve hayallerin tartışıldığı daha açık ifade etmek gerekirse marsta yaşamı araştıran bir siteydi. Ben biraz meraklıyım bu konulara Hatta çocuklarımın isimleri bile iki farklı gezegenden oluşur. Takip ettiğim fakat profilimde göstermediğim başka bloglarda var tabii. Çünkü onlar benim eski dostlarım birlikte bu oyunları oynadığımız şifreleri çözdüğümüz kişiler ve haliyle biraz daha senli benli rahat konuşuyoruz ve oraların bana özel kalmasını istiyorum. Sonra düşündüm acaba bloğu olmayan bir insanın gezintisi yanlış anlaşılır mı diye ? İçinde art niyet gözetilir mi diye ?
Sanmam dedim Sevgiden, hüzünden, hayattan, sorgulayan insanlardan negatif bir önyargı oluşmaz. Niye mi çok konuştum, Sizin sorduğunuz bu soruyla kısaca kendimi tanıtmamın
faydalı olabileceğini düşündüm.
Sevgilerimle....

sufi dedi ki...

Sevgili filiz;
Asla meraktan ve artniyetten geçmiyordu sana o soruyu soruş yolum.
Sadece dolu gelen tabağı boş geri göndermeme gibi bir ananenin kalıntıları bloguna ziyaret etme isteği.Yorumlarından seni tanıdığım kadarıyla benim gibi uçuk, ekstrem tutkular peşinde koşan eski "çiçek çocuklar"ın kokusunu aldım senden.Bu da dostluğunun sıcaklığının yüreğime yayılmasını sağladı.Seni bizler sevdik...Zaman içinde daha da çok seveceğimizi biliyorum.Herzaman bekliyoruz, yazmak istersen sayfalarımız her daim sana açık olacaktır.Hatta şeref vermiş olursun.Sevgilerimizle dost.

sufi dedi ki...

Sevgili Belgin'im güzel cadım, tanrı'nın güzel elçisi: Ben sana ne diyeyim sabah sabah ağlattın beni."Ölsem gam yemem"sözü böyle zamanlarda söylenmiş herhalde.Seni çokkkk seviyorum canım hak gönlünün muradını versin dilerim.Sevgilerimle dilek.

Filiz Benera dedi ki...

Canım :)
Sevgili Dilek inanırmısın ben de hiç art niyet sezinlemedim.
Sadece senin samimi yaklaşımın benim yüzümü güldürdü ve
belkide benim çocukluk yıllarımdan hatırladığım eski komşuluk günlerini
hatırlattı ve şimdi okuyunca ikimizinde aynı şeyi hissetmiş olmasının şaşkınlığı içerisindeyim. Ben bu samimi tekliften faydalanarak kendimi tanıtmak istedim. Senin sayfanda senin hoşgörüne sığınarak açıkcası fırsatı değerlendirdim. Çünkü bunun gerekli olduğunu düşünüyorum. Karşılıklı birşeyler paylaşan insanların az çok birbirlerini tanımması gereklidir gibi geliyor bana. Benim sizleri yaptığınız işlerden ve bloglarda az çok kendinizi tanıtan yazılarınızdan tanıma şansım oldu. Bende cimri davranmıyım dedim. Sorulmadan cevap verdim. Samimiyet benim için önemli.
Şereflendirmek ne demek,
Karşılıksız aldığım bilgi ve tecrübelerin yanında sizin dolu bulduğunuz tabak
ben daha ne isterim.
O şeref bana ait.
Ne güzel bir şarkı seçmişsin
Hüznün yanında umut ta var.
Keyfim yerine geldi bir kez daha teşekkürler...

Primarima dedi ki...

daha önceden keşfedememiş oldugum bir şeyi daha keşfettim sayenizde çok sevdım ben bu şarkıyı.Teşekkürler:)

buraneros dedi ki...

Çok hoş bir ziyaret oldu...Ve eski şarkı yarışmalarında çıkış yapan şarkıları hatırlattı...Soundu tuttum,sayenizde haberim oldu teşekkürler.))

Adsız dedi ki...

çok hoş bir parça. TRT'de çıkan sanatçıları hatırlattı. güzel sesi var. Paylaşımınız için teşekkür ederiz.

öykü dedi ki...

Ben hem sarkıyı dınledım cok begendım
Hem de yorumlardakı
ıctenlık ve sevgı dolu satırları:))
ne mutlu
sevgı dolu ınsanların ıcınde olmak.

Melih dedi ki...

Tanışmasak da sevgili Sufi'ye ve duygularını yazan herkese merhabalar,
O büyülü aşkların, zamanların umut ve sıcaklıgını benimle paylaştığınız icin cok tesekkürler

Sevgiler

www.melihunen.com
www.myspace.com/melihunen

sufi dedi ki...

Sevgili prima rima
Sevgili Buraneros
Sevgili nesli
Sevgili Öykü

Bizim beğendiğimiz şarkıları siz de beğendiğinizde mutlu oluyoruz nedense.Hepinize yürekten sevgilerimizle.

sufi dedi ki...

Sevgili Melih;
Blogumuza ziyaretinizle şeref verdiniz doğrusu.Geçmişten günümüze o büyülü aşkları taşıdığınız için ne söylesek az gelir.
Kıtalar bile birbirine daha yakınken sözü"nüz canevimizden vurdu, dağılmış eski hayat ve ses dergileri ise zaman yolculuğuna çıkardı bizleri.Teşekkürler ,başarılar sevgiler tüm emeği geçenlere.